Fotografia produktowa - niech Twój sklep internetowy rozwinie skrzydła
Dodał: Marta Data: 2022-11-22 16:30:08 (czytane: 2113)
Fotografia produktowa to ważny składnik każdego sklepu internetowego, który oferuje fizyczne przedmioty. Nie ma chyba przedsiębiorcy, który stwierdzi, że nie potrzebuje fotografii produktów w swoim e-sklepie. Mimo takiej świadomości nie każdy jednak zdaje sobie sprawę, że znacznie ma nie tylko sama obecność zdjęć produktów ale także ich jakość oraz liczba.
Dlaczego fotografia produktowa jest tak ważna w e-commerce
Chodzi tutaj głównie o barierę naszych ekranów, które są jednym źródłem informacji o interesujących nas ofertach. O przedmiocie dowiemy się jedynie tyle ile powie nam opis oraz właśnie fotografie produktowe. Co jest ważniejsze? Według powszechnych opinii ludzie łatwiej przyswajają obrazy niż tekst. Dlatego właśnie profesjonalna fotografia produktowa pełni tak ważną rolę: w łatwy sposób przekazuje wszystkie niezbędne informacje.
Czy fotografia produktowa będzie odpowiednia do mojej oferty?
Wiele osób zastanawia się czy, oraz w jaki sposób fotografia produktów pomoże w rozwoju sprzedaży przedmiotów z ich branży. Poniżej kilka przykładów, w których świetnie sprawdzają się fotografie na białym tle:
Fotografia produktowa odzieży
To bardzo rozbudowany dział. Znaczna część przedmiotów trafiających do naszego studio fotografii produktów to właśnie odzież. Jest to oczywiście związane z tym, że w sieci istnieje wielu sprzedawców ubrań. Jak możemy pokazać odzież na fotografii produktowej? Na kilka sposobów! Bardzo lubianą metodą są tak zwane zdjęcia w technice "duch". Prezentują ubranie na sylwetce jednak bez udziału manekina czy też żywego modela. Inne rodzaje fotografii produktowej odzież to na przykład flatshot - sfotografowane z góry i rozłożone na płasko ubrania czy akcesoria.
Fotografia produktowa biżuterii
To bardzo ciekawa dziedzina fotografii produktów. Głównie za sprawą wymagań technicznych. Jak wiemy biżuteria to niezwykle drobne i precyzyjnie wykonane przedmioty. Aby poprawnie ukazać całą pieczołowitość tych miniaturowych dzieł sztuki potrzeba sporego doświadczenia i dobrej klasy sprzętu do fotografii produktowej w skali makro. Dowiedz się więcej o tym jak tworzymy fotografie produktowe biżuterii.
Fotografia produktowa kosmetyków
Branża kosmetyczna to kolejna, związana z modą i urodą. Efektowne opakowania, ciekawe kolory - to wszystko aż prosi się o przedstawienie na równie imponujących fotografiach produktowych beauty.
Wymienione powyżej produkty to tylko wycinek z tego, z czym ma do czynienia na co dzień profesjonalne studio fotografii produktowej. Doświadczony fotograf produktowy miał przed swoim obiektywem najróżniejsze przedmioty z wielu materiałów. Dlatego też zlecając sesję produktową u profesjonalisty mamy pewność, że poradzi on sobie zarówno z fotografowaniem produktów wykonanych z metalu, szkła czy też innych materiałów.
/Artykuł sponsorowany/