Jaką pojemność powinien mieć pendrive z logo do firmy?
Dodał: Marta Data: 2020-10-02 10:19:02 (czytane: 6961)
Jednak na rynku znajduje się wiele ciekawych modeli o różnej pojemności. Zastanawiasz się, który z nich wybrać na reklamę swojej firmy? Dowiedz się, jaką pamięć USB sprawdzi się najlepiej w biznesie.
Pendrive z logo z małą pojemnością – dla kogo?
Szukasz taniego gadżetu reklamowego na wydarzenia branżowe, targi promocyjne, szkolenia oraz inne eventy, podczas których Twoje stanowisko odwiedza wiele osób? W takiej sytuacji postaw na użyteczne produkty od sprawdzonego producenta gadżetów reklamowych OpenGift.pl, który posiada w swojej ofercie np. pendrive z logo.
Cena urządzenia z małą pamięcią – 4 lub 8 GB – kosztują tylko kilkanaście złotych. W zamian otrzymujesz użyteczny gadżet promocyjny, który na pewno zachwyci niejednego klienta. Co więcej, na pendrive reklamowym możesz umieścić swoje logo lub nazwę firmy. Taki produkt na pewno zapadnie w pamięć osobom, które odwiedzą Twoje miejsce pracy.
Do pendrive z logo z małą pojemnością dołącz inne przydatne gadżety jak długopisy, notatniki czy kubki. W ten sposób stworzysz bardzo użyteczny zestaw, po który klient sięgnie w razie potrzeby.
Chcesz wyróżnić się na tle innych marek i przyciągnąć nowych klientów? Zdecyduj się na pendrive reklamowy, a z pewnością nie pożałujesz! Inwestycja szybko się zwróci.
Pendrive 4GB MO1059-06 MO1059-06-4G – producent Open Gift
Jaki pendrive z nadrukiem wybrać dla pracowników?
Pendrivy są często wykorzystywane w biurach, placówkach edukacyjnych i budżetowych. Służą głównie do przenoszenia danych, informacji i różnych ważnych plików, ale nie tylko. Niektóre osoby chętnie korzystają z niego w prywatnych sytuacjach.
Szukasz pendrive z nadrukiem do własnej firmy? Postaw na urządzenia ze średnią ilością pamięci. Świetnie sprawdzi się pendrive z 16 lub 32 GB. To wystarczająco dużo miejsca na to, żeby zmieścić wszystkie potrzebne dane. Cena takich akcesoriów jest niższa niż modeli z większą pamięcią, dzięki temu sporo zaoszczędzisz.
Czy wiesz, że zgubienie pendrive firmowego z informacjami na temat klientów pociąga za sobą prawne konsekwencje i wysokie kary finansowe? Aby nie stracić ważnych danych, sięgnij po modele z wygodnym uchwytem np. na smycz lub brelok. Dzięki temu nikt nie zapomni zabrać urządzenia z miejsca pracy. Możesz także zdecydować się na umieszczenie na pendrivie reklamowym logo firmy i napisu „Weź mnie!”. Nadruk, który zwraca uwagę, to najlepszy sposób na to, żeby zapobiec zagubieniu urządzenia.
Pendrive z logo firmy – pomysł na upominek
Potrzebujesz praktycznego prezentu dla zaufanego klienta lub wspólnika? W tej sytuacji świetnie sprawdzą się pendrive z logo w eleganckiej i szykownej obudowie o pojemności 64 GB lub więcej.
To droższa propozycja, dlatego jest zarezerwowana tylko dla tych klientów, którzy zasługują na uznanie i wyróżnienie. Jeśli chcesz sprawić, że Twój kontrahent poczuje się wyjątkowo, sięgnij po model z wersji limitowanej, w obudowie stalowej lub ze skórzanymi elementami.
Nadruk na pendrive reklamowym powstaje za pomocą profesjonalnych metod drukowania, dzięki czemu napis jest odporny na ścieranie czy częste użytkowanie. Na urządzeniach najlepiej prezentuje się firmowe logo lub nazwa.
Pendrive z logo jest produktem, który często wykorzystuje się w sytuacjach prywatnych, więc możesz mieć pewność, że o Twoim biznesie dowie się szerokie grono potencjalnych, nowych klientów.
/Artykuł zewnętrzny/