Strona startowa

Wiadomości - Aktualności

ERGO Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji

Dodał: Marta Data: 2022-05-13 08:47:36 (czytane: 1050)

Nowa strategia komunikacji sopockiego ubezpieczyciela to koncepcja bazująca na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych zobaczymy dzieła m.in. takich artystów jak Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek czy Paweł Magnus.



„Odkąd tylko pamiętam ERGO Hestia, poza sektorem ubezpieczeń, bardzo mocno stawia na sztukę i wsparcie młodych artystów, dlatego aktualna komunikacja skupiająca się wokół właśnie sztuki jest w moim odczuciu naturalną kontynuacją tych działań i jest mi niesamowicie miło być tego częścią - mówi Aleksander Małachowski, Hashtagalek. - Dodatkowo mam poczucie, że sukces projektu komercyjno-artystycznego zależy nie tylko od twórcy, ale też i klienta i od wzajemnego zaufania, a te czynniki są nieodłącznym elementem współpracy z ERGO Hestią. Zarówno przy pierwszym projekcie, jak i ostatnim i wszystkich pomiędzy, dostałem wolną rękę i kredyt zaufania. Jako artysta, czułem się w pełni zrozumiany i dlatego z dumą patrzę na wykonane prace do bieżącej kampanii i nie mogę się już doczekać kolejnych działań!” – dodaje Aleksander Małachowski.

Zobacz

ERGO Hestia (1)

„Pierwsza rzecz jaka rzuciła mi się w oczy to podpisanie autora przy każdym opublikowanym zdjęciu. Taka praktyka zdarza się niezwykle rzadko i niewątpliwie jest to bardzo miły gest. Moje prace są wyeksponowane w dobrym stylu i są spójne z częścią tekstową. Jeśli w przygotowanym poście pojawia się drugie zdjęcie to jest ono bardzo dobrze dobrane. W miarę publikacji kolejnych prac okazało się, że trafiłem do bardzo zaszczytnego grona, a do współpracy zostało zaproszonych sporo ciekawych artystów” – mówi Wojciech Radwański.

„Jestem zachwycony i wdzięczny ERGO Hestii, że od dawna wspiera polskich artystów. Pokazała to tworząc projekt >>Artystyczna Podróż Hestii<<, a teraz przypieczętowała to genialną strategią komunikacji wizualnej opartą na pracach moich, a także innych znamienitych twórców. To dla mnie zaszczyt” – mówi Witold Ziomek.

Koncepcja kreatywna ERGO Hestii została oparta o artystyczne i zarazem rzadko spotykane w marketingu online formaty, których celem jest nie tylko promocja marki i oferowanych przez ERGO Hestię produktów, ale też intrygowanie i angażowanie internautów podobnie jak robią to dzieła sztuki.

Zobacz

ERGO Hestia (2)

„Zależało nam na tym, by działania marketingowe online ERGO Hestii były spójne z naszymi wartościami, z naszym zamiłowaniem do sztuki, której rozwój wspieramy z ogromnym zaangażowaniem już od 20 lat poprzez zróżnicowane działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Teraz zaangażowanie to obejmuje również nasze działania marketingowe – tłumaczy Maria Rosa, dyrektor marketingu online w ERGO Hestii. - Dzięki nowej identyfikacji wizualnej wychodzimy z jednorazowych, niknących formatów. Nadajemy naszej komunikacji wyrazu, gdzie znaczenie mają nie tylko wartości estetyczne, ale też światopoglądowe” – dodaje Maria Rosa.

Kreacje wykorzystywane w ramach nowej linii komunikacji opracował zespół marketingu online ERGO Hestii razem z agencją Accenture. Kreacje ERGO Hestii wykorzystują dzieła różnych polskich twórców. W komunikacji zamiast powszechnie stosowanych grafik pojawią się m.in. artystyczne fotografie.

Nowa strategia komunikacji online jest spójna z wyznawanymi przez firmę wartościami takimi jak wieloletnie wsparcie utalentowanych twórców poprzez konkursy takie jak np. Artystyczna Podróż Hestii, dzięki którym laureaci mają szanse na rezydencje w największych ośrodkach artystycznych na świecie czy wysoką odpowiedzialność społeczną oraz podkreśla charakterystyczne cechy marki - prostotę, nowoczesność i responsywność.

Zobacz

ERGO Hestia (3)

ERGO Hestia od ponad 20 lat prowadzi rozbudowany program mecenatu kultury i sztuki. Na polu sztuk wizualnych współpracuje m.in. z najważniejszymi instytucjami zajmującymi się sztuką współczesną w kraju i za granicą. Działa również na rzecz promocji polskich twórców i twórczyń wyróżnionych w ramach dwudziestu edycji konkursu Artystyczna Podróż Hestii. W ubiegłym roku ERGO Hestia czasowo udostępniła kolekcję obrazów XVII-wiecznych mistrzów malarstwa holenderskiego i flamandzkiego Muzeum Narodowemu w Warszawie. Od 2021 roku Fundacja APH prowadzi także konkurs Literacka Podróż Hestii dla autorów i autorek klasycznych form literackich, wydanych w Polsce i tworzonych w języku polskim, przeznaczonych dla młodego czytelnika.

Źródło informacji: ERGO Hestia

/PAP/

Reklama.

Tagi: Ergo Hestia   Hestia   PAP  

Zobacz także

Gdy najlepszym prezentem na Dzień Mamy jest chwila dla siebie...

Dodane: 2022-05-24 14:28 - Komentarze  (0)  czytane (277)

TAGI: Rossman, Dzień mamy, opieka wytchnieniowa



Komentarze (0)

Uwaga: Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Za wypowiedzi naruszające prawo lub chronione prawem dobra osób trzecich grozi odpowiedzialność karna lub cywilna. IP Twojego komputera: 3.238.180.255

Dodaj komentarz

UWAGA!
Formularz dodawania komentarzy wymaga włączenia obsługi plikow cookies (ciasteczek), zapisywanych
i odczytywanych z Twojego urządzenia - jeśli chcesz dodać komentarz, włącz ciasteczka, odśwież stronę i spróbuj ponownie...


Telewizja

Powiatowy Przegląd Kapel Biesiadnych i Weselnych - Część 2

Powiatowy Przegląd Kapel Biesiadnych i Weselnych - Część 3

Przegląd Kapel Biesiadnych i Weselnych - Występ grupy Skrzydła Kruka

Koncert Konkursowy XII OFP im. Wojtka Belona w Busku-Zdroju

Koncert Finałowy - XII Ogólnopolski Festiwal Piosenki im. Wojtka Belona

Praktyczna strona edukacji w ZSTiO

Konkursy

Uwaga konkurs! Wygraj podwójne zaproszenie na spektakl: Lista męskich życzeń
Konkurs rozstrzygnięty! Sprawdź wyniki ! Zapraszamy na występ Kabaretu Smile!!!
Konkurs rozstrzygnięty! Sprawdź wyniki!!! Zaprszamy na koncert DON VASYL I CYGAŃSKIE GWIAZDY!
Konkurs zakończony: Do wygrania podwójne zaproszenia na Szalone Nożyczki w Busku-Zdroju
Konkurs zakończony: Do wygrania vouchery do Salonu wirtualnej rzeczywistości w Busku-Zdroju!
Konkurs zakończony: Do wygrania podwójne zaproszenia na R-STUNTS w Jędrzejowie
Konkurs zakończony: Do wygrania podwójne zaproszenia na Kabaret Pod Wyrwigroszem w Kazimierzy Wielkiej
Zobacz więcej Dodaj

Promocje

To jest miejsce na Twoją promocję

2016-06-30 - 2029-06-30

Przeczytaj kolejną wiadomość:

Zapraszamy na 14. OFP im. Wojtka Belona

Już w najbliższy weekend serdecznie zapraszamy na 14 Ogólnopolski Festiwal Piosenki im. Wojtka Belona "Niechaj zabrzmi Bukowina"....